eBankNet
Logo
Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  • Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
  • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe
  • Więcej na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Komunikaty

Komunikaty

Szanowni Państwo,

informujemy, że została przywrócona wysyłka sms z numeru 661 001 034 do autoryzacji transakcji zlecanych w bankowości elektronicznej sb@nk i eCorpoNet.

Szanowni Państwo,

uprzejmie przypominamy, aby chronić hasło i login do banku. Jeżeli ktoś dzwoni z propozycją kredytu lub pożyczki, zawsze można się nie zgodzić. W przypadku kiedy rozmówca prosi o podanie PIN-u do karty albo zainstalowanie czegoś w telefonie, rekomendujemy, by tego nie robić.
Związek Banków Polskich, Fundacja Warszawski Instytut Bankowości, Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa oraz banki we współpracy z Policją apelują: Pamiętaj, że każdy, kto zadzwoni do Ciebie i żąda podania danych, np. kodów blik lub haseł do logowania do konta, kodów autoryzacyjnych, to stuprocentowy oszust! Nieważne za kogo się podaje i z jakiego numeru dzwoni, a nawet, że zna Twoje imię i nazwisko. To przekręt, w efekcie którego możesz stracić swoje oszczędności. Cyberprzestępcy są mistrzami manipulacji.
Więcej informacji o cyberbezpieczeństwie znajdziecie Państwo w Banku lub zakładce Bezpieczeństwo na stronie internetowej Warszawskiego Banku Spółdzielczego.

Szanowni Państwo,

informujemy, że problemy techniczne w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej sb@nk i eCorpoNet zostały usunięte. SMS-y autoryzacyjne będą tymczasowo dostarczane do Państwa z numeru 4455.
Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności.

Szanowni Państwo,

informujemy, że mogą występować problemy techniczne w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej sb@nk i eCorpoNet.
Za utrudnienia przepraszamy


Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iż od dnia 24 stycznia 2024 r. w trosce o bezpieczeństwo usług elektronicznych, zmieniamy metody szyfrowania na najnowsze a więc o najwyższym stopniu bezpieczeństwa. W związku z powyższym po 24 stycznia 2024 r. nie będzie możliwości zalogowania się do systemów bankowości elektronicznej eBankNet i eCorpoNet z niewspieranych systemów operacyjnych Windows 8 (i starszych) oraz niewspieranych przeglądarek internetowych tzn. Internet Explorer, starszych wersji Mozilla Firefox, Google Chrome itp. Przedmiotowe zmiany skutkować będą zablokowaniem dostępu do bankowości elektronicznej z urządzeń z systemami, które nie spełniają najnowszych standardów bezpieczeństwa. W przypadku problemów z zalogowaniem się do bankowości internetowej z systemu Windows 10 należy wykonać aktualizację swojej ulubionej przeglądarki internetowej do najnowszej wersji (nie dotyczy Internet Explorer). Za utrudnienia przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość, powyższe zmiany wprowadzamy w trosce o bezpieczeństwo Państwa środków finansowych, które to środki Państwo w zaufaniu powierzyli naszemu Bankowi.


Szanowni Państwo,

od 1 stycznia 2024 r. kwota świadczenia wychowawczego zostanie podniesiona z 500 do 800 zł. Zakład Ubezpieczeń Społecznych, który wypłaca świadczenie wychowawcze, sam podniesie jego wysokość. Dlategonie trzeba składać dodatkowego wniosku. Wypłaty świadczeń w nowej wysokości będą realizowane od stycznia 2024 r. ZUS poinformuje o nowej wysokości świadczenia do wypłaty na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Więcej informacji na www.zus.pl https://www.zus.pl/-/800-od-stycznia-2024-r.-bez-dodatkowych-wniosk%C3%B3w?redirect=%2F.


Informacja dotycząca silnego uwierzytelnienia 3D-Secure

Szanowni Państwo,

od dnia 1 lipca 2023 r. Bank ma możliwość niestosowania silnego uwierzytelnienia 3D-Secure zgodnie z Ustawą o usługach płatniczych dla transakcji internetowych.