eBankNet
Logo
Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  • Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
  • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe
  • Więcej na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Komunikaty

Komunikat

Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 24 stycznia 2024 r. w trosce o bezpieczeństwo usług elektronicznych, zmieniamy metody szyfrowania na najnowsze a więc o najwyższym stopniu bezpieczeństwa. W związku z powyższym po 24 stycznia 2024 r. nie będzie możliwości zalogowania się do systemów bankowości elektronicznej eBankNet i eCorpoNet z niewspieranych systemów operacyjnych Windows 8 (i starszych) oraz niewspieranych przeglądarek internetowych tzn. Internet Explorer, starszych wersji Mozilla Firefox, Google Chrome itp. Przedmiotowe zmiany skutkować będą zablokowaniem dostępu do bankowości elektronicznej z urządzeń z systemami, które nie spełniają najnowszych standardów bezpieczeństwa. W przypadku problemów z zalogowaniem się do bankowości internetowej z systemu Windows 10 należy wykonać aktualizację swojej ulubionej przeglądarki internetowej do najnowszej wersji (nie dotyczy Internet Explorer). Za utrudnienia przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość, powyższe zmiany wprowadzamy w trosce o bezpieczeństwo Państwa środków finansowych, które to środki Państwo w zaufaniu powierzyli naszemu Bankowi.


Szanowni Państwo,

od 1 stycznia 2024 r. kwota świadczenia wychowawczego zostanie podniesiona z 500 do 800 zł. Zakład Ubezpieczeń Społecznych, który wypłaca świadczenie wychowawcze, sam podniesie jego wysokość. Dlategonie trzeba składać dodatkowego wniosku. Wypłaty świadczeń w nowej wysokości będą realizowane od stycznia 2024 r. ZUS poinformuje o nowej wysokości świadczenia do wypłaty na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Więcej informacji na www.zus.pl https://www.zus.pl/-/800-od-stycznia-2024-r.-bez-dodatkowych-wniosk%C3%B3w?redirect=%2F.


Informacja dotycząca silnego uwierzytelnienia 3D-Secure

Szanowni Państwo,

od dnia 1 lipca 2023 r. Bank ma możliwość niestosowania silnego uwierzytelnienia 3D-Secure zgodnie z Ustawą o usługach płatniczych dla transakcji internetowych.

Nowa funkcjonalność w bankowości elektronicznej

Szanowni Państwo,

od dnia 13 czerwca 2023 r. w bankowości elektronicznej sb@nk można aktywować, zastrzegać i zmieniać limity do karty płatniczej. Nowa funkcjonalność jest dostępna po wybraniu modułu Karty.

Ustawowe wakacje kredytowe

Aby złożyć wniosek wakacji kredytowych należy zalogować się do bankowości elektronicznej i nacisnąć przycisk "Kontakt" w prawym górnym rogu, następnie po lewej stronie należy nacisnąć przycisk "Nowa wiadomość". Napisać treść wiadomości, dołączyć wypełniony wniosek o wakacje kredytowe, który można pobrać ze strony https://bank-wbs.pl/ustawowe-wakacje-kredytowe/

Instrukcja składania wniosku poprzez bankowość elektroniczną



Oszustwo z wykorzystaniem połączenia telefonicznego VOICE PHISHING

Więcej informacji



Jak dbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy

Więcej informacji